Signal festival, jeho prezentace a medializace

Název práce: Signal festival, jeho prezentace a medializace
Autor(ka) práce: Krýslová, Eliška
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubaš, Mario
Oponenti práce: Hanzlík, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje prezentaci a medializaci světelného festivalu Signal. Práce má za cíl analyzovat všechny čtyři ročníky festivalu, které se konaly mezi lety 2013 a 2016, zhodnotit jejich medializaci a provést jejich vzájemnou komparaci. V teoretické části se práce zaměřuje na metody, které jsou využívány při výzkumu médií. Dále se věnuje přeměně kulturní události na událost mediální, zvláště pak faktorům, které tuto přeměnu ovlivňují. Praktická část obsahuje kvantitativní obsahovou analýzu mediálních výstupů, která je provedena na základě vyhledávání jednotlivých výstupů v mediální databázi Anopress. Práce je zakončena vyhodnocením předem stanovených hypotéz a zhodnocením efektivity komunikace mezi festivalem Signal a mediálními organizacemi.
Klíčová slova: světelný festival; výzkum médií; kvantitativní obsahová analýza; Signal festival
Název práce: Signal Festival, its presentation and medialization
Autor(ka) práce: Krýslová, Eliška
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubaš, Mario
Oponenti práce: Hanzlík, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The present bachelor thesis is focused on the presentation and medialization of the light festival entitled Signal Festival. It analyzes and compares the medialization of all four editions of the festival, which were held between the years 2013 and 2016. The theoretical part of the thesis is focused on methods used in media research. It also deals with the transformation of a cultural event into media event and specifically factors influencing this transformation. The practical part provides a quantitative analysis of media outputs during each of the editions of the festival, based on individual media outputs recorded in the media database Anopress. The thesis finishes with an evaluation of the efficiency of communication between the festival and media organizations.
Klíčová slova: media research; Signal festival; light festival; content analysis; quantitative analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2016
Datum podání práce: 14. 5. 2017
Datum obhajoby: 5. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59409/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: