Strategie podpory prodeje v Procter & Gamble

Název práce: Sales promotion strategies in Procter&Gamble
Autor(ka) práce: Šebesta, Miroslav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Jech, Martin
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The thesis gives comprehensive overview on the topic of sales promotions. The special focus is devoted to activities of Procter & Gamble on the Czech market. With increasing importance of sales promotions on the Czech market, the thesis aims to introduce main academic findings concerning sales promotions and test them on brands of Procter & Gamble. The next goal is to find out whether sales promotion strategies of Procter & Gamble provide a competitive advantage for the company on the Czech market. Using statistical and comparative methods, the thesis brings valuable conclusions for both marketers and academics. It was found out effects of Procter & Gamble sales promotions are in line with academic theories and its sales promotion strategies provide competitive advantage for the company.
Klíčová slova: Sales promotion management; Sales promotions; Procter & Gamble; hedonic; utilitarian
Název práce: Strategie podpory prodeje v Procter & Gamble
Autor(ka) práce: Šebesta, Miroslav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Jech, Martin
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá tématem podpory prodeje se zaměřením na aktivity firmy Procter & Gamble na českém trhu. Vzhledem ke vzrůstající důležitosti podpory prodeje na českém trhu, práce si klade za cíl uvést hlavní akademické poznatky ohledně podpory prodeje a otestovat je na portfoliu firmy Procter & Gamble. Dalším cílem diplomové práce je zhodnotit strategie podpory prodeje firmy Procter & Gamble a zjistit, jestli pro ni představují konkurenční výhodu. Použitím statistických a srovnávacích metod, práce přináší hodnotné závěry pro marketery z řad dodavatelů i odběratelů. Bylo zjištěno, že podpora prodeje firmy Procter & Gamble se nevymyká akademickým poznatkům a slouží jako výhoda oproti jejím hlavním konkurentů na českém trhu.
Klíčová slova: podpora prodeje; utilitatistické; hedonické; Procter & Gamble; management podpory prodeje

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 7. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58836/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: