Marketingové aktivity hudební kapely

Název práce: Marketingové aktivity hudební kapely
Autor(ka) práce: Fantová, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Ťoukálek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je rozdělena na část praktickou a teoretickou. Jejím cílem je analýza marketingových aktivit kapely TEREZA FANTOVÁ & STAFF, interpretace výsledků a následné návrhy vlastního řešení. V teoretické části popisuji metody a nástroje, pomocí kterých jsou zpracována data pro analýzu, objevuje se v ní i základní pilíř marketingu, kterým je marketingový mix. V části praktické představuji kapelu, její současné marketingové aktivity a jejich úspěšnost na základě provedeného výzkumu. Hlavními přínosy této práce jsou konkrétní výsledky, ze kterých vyvozuji návrhy na zlepšení a s ohledem na ně i náměty na nové marketingové aktivity.
Klíčová slova: marketing; služby; marketingový mix; hudba; kapela
Název práce: Marketing activities of music band
Autor(ka) práce: Fantová, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Ťoukálek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is divided into practical and theoretical part. Its aim is the analysis of the marketing activities of the band TEREZA FANTOVÁ & STAFF, the interpretation of the results and subsequent suggestions of the own solution. In the theoretical part I describe the methods and tools, by which I processed the data for the analysis, it also presents the basic pillar of marketing, which is the marketing mix. In practical part I introduced the band, its current marketing activities and their success on the basis of research. The main benefits of this thesis are the concrete results, from which I drew suggestions for improvement and, with regard to them, suggestions for new marketing activities.
Klíčová slova: marketing mix; music; marketing; music band; services

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 2. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 6. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56585/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: