Marketing luxusní značky Dior

Název práce: Marketing luxusní značky Dior
Autor(ka) práce: Sedláková, Pavla
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Horáková, Iva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním tématem bakalářské práce je marketing luxusní módní značky Dior. Jejím cílem je popsat a analyzovat marketingové metody. Tato práce popisuje, jaké nástroje Dior při získávání zákazníka využívá a zda tyto nástroje fungují. Teoretickou částí práce jsem se zaměřila na představení marketingu, marketingového mixu a marketingové strategie. Dále jsem se věnovala luxusu. Metodologická část seznamuje s vybranými metodami bakalářské práce a hypotézami. Součástí práce je analýza vlastního dotazníkového šetření o vnímání značky Dior a pojmu luxus. Praktická část také obsahuje rozhovory s módními bloggerkami a jejich pohledu na luxus, luxusní značky a značku Dior.
Klíčová slova: luxus; marketing; Dior
Název práce: Marketing of the luxury brand Dior
Autor(ka) práce: Sedláková, Pavla
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Horáková, Iva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main topic of this bachelor thesis is the marketing of the luxury fashion brand Dior. The aim is to describe and analyze marketing methods. This thesis describes which tools Dior use to gain customers and how these tools work. The theoretical part of my work is focused on introducing marketing, marketing mix and marketing strategy. I was also devoted to luxury. The methodological part introduces selected methods of bachelor thesis and hypotheses. On of the part of the thesis is an analysis of questionnaire survey on the perception of the Dior brand and the term luxury. The practical part also includes interviews with fashion bloggers and their look at luxury, luxury brands and the Dior brand.
Klíčová slova: marketing; Dior; luxury

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 2. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 6. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56560/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: