Vnímání značky zaměstnavatele absolventy IT oborů v Moravskoslezském kraji

Název práce: Vnímání značky zaměstnavatele absolventy IT oborů v Moravskoslezském kraji
Autor(ka) práce: Strakošová, Eliška
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Marek
Oponenti práce: Havlásek, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této práce je implementovat nabyté poznatky o preferencích studentů a absolventů IT oborů v Moravskoslezském kraji na budování Employer Brandu společnosti Shopsys s.r.o. V první části této práce bude představena společnost Shopsys s.r.o. a bude provedena analýza Employer Brandu dané společnosti, ke které pomůže i dotazníkové šetření mezi zaměstnanci společnosti Shopsys s.r.o. ohledně vnímání značky zaměstnavatele. Následně bude proveden výzkum mezi studenty a absolventy IT oborů v Moravskoslezském kraji, kdy bude za cíl zjistit, jaké mají požadavky na svého potenciálního zaměstnavatele. Ve třetí, závěrečné části bude provedeno porovnání předchozích dvou dílčích částí. Výstupem bude návrh na zlepšení budování Employer Brandu společnosti Shopsys s.r.o.
Klíčová slova: Značka zaměstnavatele; Lidské zdroje; Atraktivita zaměstnavatele; Employer Brand
Název práce: Perception of the employer brand by IT graduates of IT field in the Moravian-Silesian Region
Autor(ka) práce: Strakošová, Eliška
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Marek
Oponenti práce: Havlásek, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this work is to implement the acquired knowledge about the preferences of students and graduates of IT field in the Moravian-Silesian Region for the construction of the Shopsys s.r.o. Employer Brand. In the first part of this work Shopsys s.r.o. will be introduce and their Employer Brand will be analysed too. For this needs will help also questionnaire survey among employees of Shopsys s.r.o. regarding the perceptions of the employer's brand. Subsequently will be carry out questionnaire survey among students and graduates of IT field in the Moravian-Silesian Region aiming to find out what the requirements for their potential employer are. In the third, the final part will be compared the previous two parts. The output will be a suggestion to improve the building of companys Employer Brand.
Klíčová slova: Attractiveness of employers; Human Resources; Employer Brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 5. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 24. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57747/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: