Výzkum spotřebitelských zvyklostí u středoškolských studentů v oblasti elektronického nákupu

Název práce: Výzkum spotřebitelských zvyklostí u středoškolských studentů v oblasti elektronického nákupu
Autor(ka) práce: Svoboda, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce analyzuje spotřebitelské zvyklosti středoškolských studentů v oblasti elektronického nákupu. Odpovídá na otázky, jak často studenti tuto formu nákupu využívají, jaké výrobky či služby přes internet nakupují a v čem vidí hlavní výhody a nevýhody elektronického nákupu. Mimo to se také zabývá srovnáním těchto spotřebitelských zvyklostí mezi dívkami a chlapci, stejně jako mezi studenty prvních a čtvrtých ročníků střední školy
Klíčová slova: dotazník; výzkum; elektronický nákup; středoškolští studenti; spotřebitelské zvyklosti

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 5. 2008
Datum podání práce: 26. 5. 2008
Datum obhajoby: 18. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9507/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: