Trh s fyzickými nosiči v oblasti filmu a hudby

Název práce: Trh s fyzickými nosiči v oblasti filmu a hudby
Autor(ka) práce: Kratochvílová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Zelený, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vývojem fyzických nosičů v oblasti filmu a hudby s přesahem do online distribuce. Následně je přiblížen současný stav trhu fyzických nosičů. Další díl práce je věnován legislativě týkající se této oblasti. Poslední kapitola teoretické části se týká vlivu korporací na trh s fyzickými nosiči a marketingovým strategiím. Podstatou praktické části je kvantitativní výzkum, který zjišťuje vzorce chování při nákupu fyzických nosičů v dnešní době. Získané informace jsou interpretovány formou grafů s následným popisem. Výsledkem je definice zákazníka, jenž na základě získaných odpovědí, v současné době nejčastěji nakupuje fyzické nosiče.
Klíčová slova: Film; Hudba; Fyzický nosič; Trh
Název práce: Market of Physical Media in the Field of Film and Music
Autor(ka) práce: Kratochvílová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Zelený, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis is devided into two parts, a teoretical one and a practical one. One chapter of the teoretical part deals with the development of physical media in the field of film and music with an overlap to online distribution and the current state of the physical media market. Another chapter of the thesis is devoted to legislation in this field. The last chapter of the theoretical part is devoted to the influence of corporations on the market with physical media and marketing strategies. The main content of the practical part is quantitative research, which identifies patterns of behaviour in purchasing physical media today. The information obtained is interpreted in the form of graphs with the comprehensive description. The outcome of the research is a definition of a typical customer who, based on the answers I get, most often purchases physical media.
Klíčová slova: Market; Film; Music; Physical medium

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2017
Datum podání práce: 30. 5. 2017
Datum obhajoby: 6. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61005/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: