Celebrity marketing pražských muzikálů

Název práce: Celebrity marketing pražských muzikálů
Autor(ka) práce: Kuzmová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Meiserová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se věnuje problematice celebrity marketingu pražských muzikálů, který je výraznou charakteristikou současné pražské muzikálové scény. V teoretické části práce jsou představeny základní teorie studia celebrit a konkrétní specifika marketingového mixu muzikálů, ve kterém celebrity mají podstatnou úlohu. Okrajově se práce věnuje také aktuální muzikálové nadprodukci a s ní souvisejícím problémům v marketingové činnosti muzikálových produkcí. Stěžejní částí této práce je pak vlastní výzkum, který byl realizován analýzou propagačních materiálů největších pražských muzikálových produkcí, a zároveň dotazníkovým šetřením mezi návštěvníky muzikálových inscenací. Cílem tohoto výzkumu bylo posoudit současný celebrity marketing pražských muzikálů a vliv účinkování celebrit na rozhodování o návštěvě muzikálu.
Klíčová slova: muzikál; celebrity marketing; celebrity; marketingový mix; marketing muzikálu
Název práce: Prague Musicals Celebrity Marketing
Autor(ka) práce: Kuzmová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Meiserová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Diploma Thesis deals with the issue of Prague musicals celebrity marketing, which is a significant characteristics of the contemporary Prague musical scene. The theoretical part of this thesis introduces the basic theories of celebrity studies and the specifics of marketing mix of musicals, in which celebrities play a significant role. On the margine, the thesis is also focused on current overproduction of musicals and related problems in marketing activities of musical productions. The main part of this thesis is the own research, which was realized by analyzing the promotional materials of the greatest musical productions in Prague, as well as questionnaire survey among the visitors of musical shows. The aim of this research was to assess the contemporary celebrities of the Prague musicals and to assess the influence of celebrities on the decision to go to see some musical.
Klíčová slova: marketing mix; musical; celebrity marketing; celebrities; marketing of musicals

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 10. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 7. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59077/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: