Blogování jako nástroj marketingové komunikace

Název práce: Blogování jako nástroj marketingové komunikace
Autor(ka) práce: Trtková, Ivana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem bakalářské práce je představení blogů jako nástroje marketingové komunikace a jejich vlivu na nákupní chování čtenářů. Teoretická část představuje vývoj internetu a blogů jak v českém, tak mezinárodním kontextu. Dále představuji obecně přijímané charakteristiky a rozdělení blogů. Praktická část se zaobírá pohledem na blogy z optiky firem, samotných blogerů a jejich čtenářů. Pro její zpracování bylo použito rozhovorů se zástupci firem a blogerů a následně dotazníkového šetření, které se zaměřuje na pohled čtenářů. Na základě těchto šetření práce poskytuje doporučení pro další využívání blogů jako nástroje marketingové komunikace.
Klíčová slova: Marketing; Internet; Blog
Název práce: Blogs as a tool of marketing communication
Autor(ka) práce: Trtková, Ivana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of this bachelor thesis is an introduction of blogs as a tool of marketing communication and how they affect the buying behaviour of its readers. The theoretical part is focused on the evolution of internet and blogs in the Czech Republic and also all around the world. It also presents widely used characteristics and categorization of blogs. The practical part is focused on blogs and how representatives of companies, bloggers and readers see them. As for the practical part, the thesis uses interviews with representatives of companies and bloggers and an online questionnaire answered by readers. Based on the research, the thesis offers recommendation for future usage of blogs as a marketing tool.
Klíčová slova: Internet; Marketing; Blog

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 10. 2016
Datum podání práce: 31. 3. 2017
Datum obhajoby: 13. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58992/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: