Mediální reflexe Prague Design Week

Název práce: Mediální reflexe Prague Design Week
Autor(ka) práce: Hejkalová, Dominika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubaš, Mario
Oponenti práce: Hucková, Barbara
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje prezentaci a medializaci designerské přehlídky Prague Design Week. Cílem práce je analýza třech ročníků festivalu, které se konaly mezi lety 2015 až 2017, zhodnocení medializace a jejich vzájemná komparace. Teoretická část práce se věnuje metodám používaných při výzkumu médií. Také se věnuje médiím v kultuře, charakterizuje pojem „kultura“ a kulturní produkt, který je s procesem medializace přeměňován na produkt mediální. Dále pak faktorům, jež tuto přeměnu ovlivňují. Praktická část pak obsahuje kvantitativní analýzu mediálních výstupů, které jsou vyhledány přes mediální server Anopress, a tiskových zpráv akce. Práce je zakončena zodpovězením výzkumných otázek a následně dochází k vyhodnocení předem stanovené hypotézy.
Klíčová slova: Prague Design Week; výzkum médií; kvantitativní obsahové analýza
Název práce: The Media reflection of Prague Design Week
Autor(ka) práce: Hejkalová, Dominika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubaš, Mario
Oponenti práce: Hucková, Barbara
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the presentation and mediatization of Prague Design Week designer show. The aim of the thesis is to analyze three years of the festival, which took place between 2015 and 2017, the evaluation of the medialization and their mutual comparison. The theoretical part of the thesis is focused on methods used in media research. It also focuses on the media in culture, the term "culture" and the cultural product, which is transformed into a media product with the mediation process. Furthermore, the factors that affect this transformation. The practical part contains a quantitative content analysis of the media outputs that are searched through the Anopress media server, and the press releases of the event. The work is completed by answering research questions and subsequently evaluating a predetermined hypothesis.
Klíčová slova: Prague Design Week; media research; quantitative content analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 1. 2017
Datum podání práce: 14. 5. 2018
Datum obhajoby: 31. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60989/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: