SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL

Název práce: SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
Autor(ka) práce: Nguyenová, Dieu Linh
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka v konkrétní firmě. K měření bude využita metoda SERVQUAL pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část popisuje klíčové pojmy: zákazník, spokojenosti zákazníka, očekávání, kvalita služeb a metody k měření kvality služeb. V praktické část jsou analyzovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření. Po interpretaci výsledků jsou navržena doporučení pro zlepšení kvality v daném podniku.
Klíčová slova: spokojenost zákazníka; zákazník; dotazník; metoda SERVQUAL; trend; mezera, bistro; očekávání; vietnamská kuchyně; metoda mezer; kvalita služeb; služba; požadavky; kvalita
Název práce: CUSTOMER'S SATISFACTION OF SELECTED COMPANY BASED ON THE SERVQUAL METHOD
Autor(ka) práce: Nguyenová, Dieu Linh
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with measurement of customer satisfaction in a particular company. The SERVQUAL method will be used for the measurement using a questionnaire survey. The theoretical part describes the key concepts: customer, customer satisfaction, expectations, quality of services and methods for measuring service quality. The practical part analyzes and evaluates the results of the questionnaire survey. Following the interpretation of the results, recommendations are proposed to improve the quality of the business.
Klíčová slova: trend; Vietnamese cuisine; bistro; space; expectations; requirements; customer satisfaction; SERVQUAL method; gap method; service quality; quality, service; questionnaire; customer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 11. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 13. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59779/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: