Dopady titulu Evropské hlavní město kultury 2015 na město Plzeň

Název práce: Dopady titulu Evropské hlavní město kultury 2015 na město Plzeň
Autor(ka) práce: Brázdilová, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá projektem Plzeň-Evropské hlavní město kultury 2015. Práce si klade za cíl vyhodnotit úspěšnost projektu a zmapovat jeho dopady. Teoretická část práce se věnuje především marketingu měst a obcí, v části praktické jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní případ Plzně. Jsou popsány marketingové a komunikační aktivity spojené s projektem Evropské hlavní město kultury. Stěžejní kapitola se věnuje dopadům projektu, ať už se jedná o návštěvnost akcí nebo ekonomické dopady, poslední kapitola poté udržitelnosti projektu. Podkladem pro teoretickou část byla odborná literatura týkající se městského marketingu, při vypracování části praktické pak stěžejním zdrojem informací byly interní zdroje společnosti Plzeň 2015 a evaluace projektu.
Klíčová slova: marketing měst a obcí; Plzeň; Evropské hlavní město kultury 2015
Název práce: Impacts of being titled European Capital of Culture 2015 on the city of Pilsen
Autor(ka) práce: Brázdilová, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor´s thesis deals with the project Pilsen-European Capital of Culture 2015. The aim of the thesis is to evaluate the success of the project and to map its impacts. The theoretical part of the thesis deals mainly with the marketing of towns and municipalities. In the practical part these findings are applied to the concrete case of Pilsen. The marketing and communication activities related to the European Capital of Culture project are described. The main chapter focuses on the impact of the project, whether it is attendance of events or economic impacts. The last chapter describes the project's sustainability. The basis for the theoretical part was the professional literature about urban marketing, while in the elaboration of a practical part, the main sources of information were the internal resources of Pilsen 2015 and the project´s evaluation.
Klíčová slova: European Capital of Culture 2015; marketing of towns and municipalities; Pilsen

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 3. 2016
Datum podání práce: 12. 5. 2017
Datum obhajoby: 6. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57073/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: