Možnosti marketingu neziskové organizace Loono, z.s

Název práce: Možnosti marketingu neziskové organizace Loono, z.s
Autor(ka) práce: Chmelařová, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou marketingovou situaci neziskové organizace Loono, z.s. a navrhnout doporučení vztahující se k marketingovému mixu a komunikaci, která by vedla ke zvýšení povědomí o této organizaci. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, se zabývá vymezením problematiky marketingu a jeho specifik vztahujících se k neziskovému sektoru. Na teoretickou část navazuje část praktická, ve které je blíže popsána organizace Loono, jednotlivé prvky jejího marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci. Na základě schůzky s marketingovou manažerkou organizace a marketingového výzkumu byly získány informace, které jsou následně použity v závěrečném zhodnocení a doporučení vztahujícím se k marketingovým aktivitám této neziskové organizace. Diplomová práce je zakončena celkovým shrnutím.
Klíčová slova: marketing; marketing neziskových organizací; marketingová komunikace
Název práce: Marketing opportunities of the non-profit organization Loono, z.s
Autor(ka) práce: Chmelařová, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to evaluate the current marketing situation of nonprofit organization Loono, z.s. and make recommendations relating on the marketing mix and marketing communication which would increase awareness of this organization. The thesis is divided into two parts. First theoretical part deals with the definition of marketing and its specifics related to the nonprofit sector. The theoretical part is followed by a practical part in which the Loono organization, the individual elements of its marketing mix and marketing communication are described. Information based on a meeting with the marketing manager of organization and marketing research was subsequently used in the final evaluation and recommendations relating on the marketing activities of this nonprofit organization. The thesis is concluded with an overal summary.
Klíčová slova: marketing; marketing of non-profit organization; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 9. 2016
Datum podání práce: 9. 5. 2017
Datum obhajoby: 14. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59112/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: