Strategie a strategická analýza malé firmy

Název práce: Strategie a strategická analýza malé firmy
Autor(ka) práce: Maximova, Darja
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Svobodová, Ivana
Oponenti práce: Müllerová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Výstižná charakteristika cílů, metod, postupů a závěrů diplomové práce v rozsahu asi 10 řádků. Výstižná charakteristika cílů, metod, postupů a závěrů diplomové práce v rozsahu asi 10 řádků. Výstižná charakteristika cílů, metod, postupů a závěrů diplomové práce v rozsahu asi 10 řádků. Výstižná charakteristika cílů, metod, postupů a závěrů diplomové práce v rozsahu asi 10 řádků. Výstižná charakteristika cílů, metod, postupů a závěrů diplomové práce v rozsahu asi 10 řádků. Výstižná charakteristika cílů, metod, postupů a závěrů diplomové práce v rozsahu asi 10 řádků. Výstižná charakteristika cílů, metod, postupů a závěrů diplomové práce v rozsahu asi 10 řádků. Výstižná charakteristika cílů, metod, postupů a závěrů diplomové práce v rozsahu asi 10 řádků. Výstižná charakteristika cílů, metod, postupů a závěrů diplomové práce v rozsahu asi 10 řádků.
Klíčová slova: strategie; SWOT analýza; interní analýza; externí analýza; strategická analýza
Název práce: Strategy and strategic analysis of small business
Autor(ka) práce: Maximova, Darja
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Svobodová, Ivana
Oponenti práce: Müllerová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with proposing a new suitable strategy for the selected company. For this purpose, methods of strategic analysis are used. On the basis of the analyzes carried out, the company's strengths and weaknesses, possible threats and opportunities are identified. The thesis is divided into two main parts, namely the theoretical-methodological part and the practical part. In the first part are theoretically explained the basic concepts of strategic management. The practical part analyzes the external and internal environment of the selected company. Outputs of the analyzes are the basis for formulating an appropriate strategy for the future development of the company.
Klíčová slova: strategy; SWOT analysis; internal analysis; external analysis; strategic management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2014
Datum podání práce: 1. 5. 2015
Datum obhajoby: 15. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49365/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: