Management kvality (ISO 9000, TQM, EFQM)

Název práce: Management kvality (ISO 9000, TQM, EFQM)
Autor(ka) práce: Smolková, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Veber, Jaromír
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabýva systémy managementu jakosti, s důrazem na orientaci na zákazníka. Předmětem práce je vyhodnocení spokojenosti zákazníků Ľubovnianské nemocnice, n.o., zdravotnického zařízení certifikované dle ISO 9001:2001. V praktické části jsou organizaci nabídnuta různá doporučení pro odstránění nedostatků zjištěných na základě provedeného dotazníkového průzkumu. Dále je cílem práce také vypracování návrhu vhodného způsobu monitorování a měření spokojenosti zákazníků v Ľubovnianské nemocnici,n.o.
Klíčová slova: EFQM; TQM; ISO 9000; spokojenost zákazníků; management jakost
Název práce: Quality management (ISO 9000, TQM, EFQM)
Autor(ka) práce: Smolková, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Veber, Jaromír
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: Quality management (ISO 9000, TQM, EFQM)
Autor(ka) práce: Smolková, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Veber, Jaromír
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 5. 2008
Datum podání práce: 28. 5. 2008
Datum obhajoby: 11. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9557/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: