Návrh na vylepšení marketingové strategie cestovní kanceláře Firo tour

Název práce: Návrh na vylepšení marketingové strategie cestovní kanceláře Firo tour
Autor(ka) práce: Míchalová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové strategie cestovní kanceláře FIRO-tour a.s. První část práce je věnována shrnutí poznatků o marketingu, segmentaci trhu a marketingovém mixu. V navazující praktické části je zpracována analýza trhu, rozbor marketingového mixu, SWOT analýzy a dotazníkové šetření s cílem zjistit vnímání cestovní kanceláře FIRO-tour a.s. cílovými skupinami. Na základě vyhodnocení výsledků je navrženo vylepšení do budoucna.
Klíčová slova: Marketing; Segmentace trhu; SWOT analýzy; Marketingová strategie; Marketingový mix
Název práce: A proposal to improve the marketing strategy of the travel agency FIRO-tour a.s
Autor(ka) práce: Míchalová, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of this bachelor´s thesis is creating a proposal to improve the marketing stratégy of travel agency FIRO-tour a.s. The first part of this thesis is focused on a summary of theoretical knowledge about marketing, market segmentation and marketing mix. In the next practical part of the thesis is processed analysis of the market, analysis of marketing mix, SWOT analysis and survey on the perception of the travel agency FIRO-tour a.s the target group. On the basis of the evaluation results is created a proposal to improve to the future.
Klíčová slova: Marketing mix; Market segmentation; SWOT analysis; Marketing; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 9. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 4. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58849/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: