Návrh strategie pro zvýšení participace při třídění odpadu a její komunikace

Název práce: Návrh strategie pro zvýšení participace při třídění odpadu a její komunikace
Autor(ka) práce: Klučina, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Kartalová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá tříděním odpadu v České republice. Hlavním cílem této práce je navrhnout strategii a způsob její komunikace, která by měla za výsledek zvýšení participace na třídění odpadu v České republice. K dosažení vytyčeného cíle využívá práce především metod analýzy a komparace, které jsou následně v praktické části doplněny o primární výzkum v podobě dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Výsledky realizovaného výzkumu poskytují klíčové informace o hlavních bariérách a motivátorech třídění odpadu u cílové skupiny a slouží jako základ pro formulaci strategie a způsobu komunikace jejich dílčích částí
Klíčová slova: odpad; třídění odpadu; sociální marketing; strategie
Název práce: Proposal of strategy to improve waste separation and its communication
Autor(ka) práce: Klučina, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Kartalová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Master's Thesis focuses on waste separation in the Czech Republic. The aim of this thesis is to propose a strategy and its communication, which would result in increasing participation in waste separation in the Czech Republic. To achieve the stated goal the thesis utilizes primarily two methods, analysis and comparison, which are later supported by primary research in the form of survey and its evaluation. Results of the conduced survey provide key information about main barriers and motivators perceived by the target group and serve as a basis for formulating strategy and plan of communicating the individual parts of this strategy.
Klíčová slova: social marketing; waste; waste separation; strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 12. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58839/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: