Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull

Název práce: Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Autor(ka) práce: Abdulkerimova, Assiyat
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The main purpose of this thesis is to demonstrate how culture and cultural differences influence on the international marketing. Also, it demonstrates how international companies deal with cross-cultural issues and problems. First, the importance of culture and two models of cultural dimensions like Hofstede and Trompenaars will be analyzed and discussed. Second, the marketing activities of two international corporations- McDonald's and Red Bull will be discussed and analyzed. The research will be based on secondary bibliographic sources. Also I will express my own opinion during the analysis. The reason why I chose this topic is that on my opinion it is interesting and useful for the modern business entities and for the businesspeople who want to enter new markets.
Klíčová slova: International ; Culture; Marketing
Název práce: Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Autor(ka) práce: Abdulkerimova, Assiyat
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Hlavním cílem diplomové práce je demonstrovat vliv kultury a kulturních odlišností na mezinárodní marketing. Také ukazuje, jak mezinárodní firmy přistupují k interkulturní problematice. V první části práce se zabývám významem kultury a analyzuji dva modely kulturních dimenzí - model Hofstedeho a Trompenaarse. V další části práce analyzuji mezinárodní aktivity dvou firem - McDonalds´a Red Bull. Výzkum vychází ze sekundárních bibliografických zdrojů a je doplněn o vlastní analýzu a závěry. Pro toto téma jsem se rozhodla vzhledem k tomu, že jej považuji za zajímavé a velmi důležité pro moderní obchod, především pak pro podnikatele, kteří směřují na nové trhy.
Klíčová slova: Mezinárodní ; Kultura; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 9. 2015
Datum podání práce: 10. 6. 2016
Datum obhajoby: 14. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53960/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: