Crowdfundingová kampaň pro realitní startup

Název práce: Crowdfunding Campaign for a Real Estate Startup
Autor(ka) práce: Čepelíková, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Zlatić, Marija
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This master thesis deals with crowdfunding from a marketing point of view, its overall potential and the application of crowdfunding on real estate projects. The goal of this thesis is to provide a description and evaluation of a crowdfunding campaign applied to an example of an existing real estate startup based in Geneva, Switzerland and to present guidelines for a successful launch of real estate crowdfunding campaign. In order to reach the goal, secondary research of the thesis outlines general assessment of crowdfunding and all its types, new trends, and theoretical description of a crowdfunding campaign. The thesis then presents the concrete real estate startup with business activity in France and the analysis of this market. Primary qualitative research of the thesis conducted in the form of in-depth interviews examines the assumption whether real estate (equity) crowdfunding is an interesting option for Millennials, a segment of potential crowd-investors. All findings are then incorporated into concrete guidelines of a new real estate crowdfunding campaign applied on the real estate startup.
Klíčová slova: Generation Y; Alternative Financing; Start-up; Real Estate; Equity Crowdfunding; Real Estate Crowdfunding; Crowdfunding; Millennials
Název práce: Crowdfundingová kampaň pro realitní startup
Autor(ka) práce: Čepelíková, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Zlatić, Marija
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá crowdfundingem z marketingového hlediska, jeho celkovým potenciálem a jeho využitím v oblasti nemovitostí. Cílem této práce je popsat a zhodnotit crowdfundingovou kampaň aplikovanou na existující realitní start-up se sídlem v Ženevě, ve Švýcarsku a navrhnout všechny kroky nutné k zahájení úspěšné crowdfundingové kampaně pro realitní projekt. Pro dosažení cíle se diplomová práce v první části zabývá sekundárním výzkumem, který předkládá obecné zhodnocení crowdfundingu a všech jeho typů, nové trendy a teoretický popis crowdfundingové kampaně. Práce dále představuje konkrétní realitní start-up s obchodní činností ve Francii a analýzu tohoto trhu. Primární výzkum této práce, provedený ve formě hloubkových rozhovorů, se zabývá otázkou, zda je equity crowdfunding aplikovaný na realitní projekty zajímavou příležitostí pro generaci mileniálů jakožto segment potenciálních investorů. Všechna zjištění sekundárního i primárního výzkumu jsou pak integrována do návrhu nové crowdfundingové kampaně pro zmíněný realitní start-up.
Klíčová slova: Crowdfunding; Realitní crowdfunding; Generace Y; Mileniálové; Alternativní financování; Start-up; Reality; Equity crowdfunding

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 5. 2016
Datum podání práce: 30. 6. 2017
Datum obhajoby: 28. 8. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57582/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: