Incorporation of digital business into strategy of FMCG company

Název práce: Incorporation of digital business into strategy of a FMCG company
Autor(ka) práce: Koštová, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Oberreiter, Štěpán
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Master’s thesis focuses on e-commerce market, which has recorded tremendous growth in recent years. Therefore, the main aim is to create a digital strategy focusing on online shopping journey of Czech customers. This strategy focuses on the consumer goods division of L'Oréal Czech Republic. The theoretical part introduces the history and development of e-commerce, along with the basic types and models of e-commerce. An important part is represented by the analysis of the world's e-commerce market, its advantages and disadvantages for both the company and the final customer. Within the world market, the basic e-commerce trends expected in 2017, are also being studied. Focus is then redirected to the Czech e-commerce market, mainly on the behavior of Czech online consumers. The practical part is devoted to the development of a digital strategy between L'Oréal and its client Beauty e-shop, which focuses on the sale of perfumes and cosmetics. The main output of the practical part is an analysis of the beauty e-commerce market, an audit of Beauty e-shop website and own marketing research on the behavior of Czech online consumers. Based on these three analyzes, new digital strategy of L'Oréal is being developed with a focus on improving customer’s online shopping journey.
Klíčová slova: consumer online shopping behaviour; digital strategy; See-Think-Do-Care framework; e-commerce; ICTs; digital economy; customer online shopping journey
Název práce: Incorporation of digital business into strategy of FMCG company
Autor(ka) práce: Koštová, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Oberreiter, Štěpán
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na e-commerce trh, který zaznamenal obrovský růst v posledních letech. Hlavním cílem této práce je tedy vytvořit digitální strategii se zaměřením na online nákupní proces českého zákazníka. Tato strategie se soustředí na divizi spotřebního zboží společnosti L’Oréal Česká Republika. Teoretická část seznamuje s historií a vývojem e-commerce, zároveň se základními typy a modely e-commerce. Velkou část tvoří také analýza světového e-commerce trhu, jeho výhod a nevýhod, jak pro společnosti, tak i pro finálního zákazníka. V rámci světového trhu jsou zkoumány i základní e-commerce trendy očekávané během roku 2017. Pozornost je poté přesměrována na český e-commerce trh, a to především na chování českých online spotřebitelů. Praktická část se věnuje vývoji digitální strategie mezi společností L’Oréal a jejím klientem Beauty e-shopem, který se zaměřuje na prodej parfémů a kosmetiky. Hlavním výstupem praktické části je analýza e-commerce kosmetického trhu, audit webových stránek Beauty e-shopu a vlastní marketingový výzkum chování českých online spotřebitelů. Na základě těchto tří analýz je vybudována nová digitální strategie firmy L‘Oréal se zaměřením na vylepšení online nákupního procesu českého zákazníka.
Klíčová slova: chování českých online spotřebitelů; digitální strategie; rámec See-Think-Do-Care ; e-commerce; informační a komunikační technologie; digitální ekonomie; online nákupní proces českého zákazníka

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 11. 2016
Datum podání práce: 30. 6. 2017
Datum obhajoby: 13. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59736/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: