Kvalita služeb na kolejích

Název práce: Kvalita služeb na kolejích
Autor(ka) práce: Řeháková, Helena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kořánová, Helena
Oponenti práce: Hůlová, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je analýza kvality služeb na kolejích a návrhy na zlepšení kvality. Práce uvádí vybraná teoretická východiska, která by se mohla aplikovat do praxe. Dále analyzuje kvalitu procesu poskytování služeb na kolejích, a to pomocí vybraných jednoduchých nástrojů řízení kvality, jako je Ishikawův diagram nebo vývojový diagram. Z provedené analýzy vycházejí návrhy na zlepšení kvality.
Klíčová slova: návrhy na zlepšení ; vývojový diagram; Ishikawův diagram; koleje; služba; kvalita
Název práce: Quality of the services on student hostels
Autor(ka) práce: Řeháková, Helena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kořánová, Helena
Oponenti práce: Hůlová, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theme of this paper is "The quality of the services on student hostels". The objective of this paper is the analysis of the quality of services on student hostels and suggestion of improvement.
Klíčová slova: suggestion of improvement; Ishikawa diagram; student hostel; quality; service; flow chart

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 1. 2008
Datum podání práce: 1. 6. 2008
Datum obhajoby: 25. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18172/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: