Analýza odlišností v chování spotřebitelů na trhu luxusní kosmetiky v závislosti na způsobu nakupování

Název práce: Analýza odlišností v chování spotřebitelů na trhu luxusní kosmetiky v závislosti na způsobu nakupování
Autor(ka) práce: Štěpánková, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Hartová, Dominika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je představit rozdíly v chování mezi spotřebiteli, kteří nakupují luxusní kosmetiku na internetu a kteří ji naopak nakupují pouze v kamenných prodejnách. Na základě případové studie luxusní kosmetické značky a kvantitativního výzkumu budou identifikovány hlavní motivační faktory nákupu a případná doporučení pro značku Kiehl’s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se soustředí na definici luxusu, luxusní kosmetiky, elektronického obchodu a v poslední části také na samotné dilema luxusu ve spojení s internetem. Praktická část pak obsahuje případovou studii značky Kiehl’s a kvantitativní výzkum zaměřený na zjištění odlišného chování mezi spotřebiteli.
Klíčová slova: Luxus; Luxusní kosmetika; Elektronický obchod; Značka; B2C
Název práce: Analysis of differences in consumer behavior in luxury cosmetics market depending on the purchase method
Autor(ka) práce: Štěpánková, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Hartová, Dominika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the diploma thesis is to introduce differences in behaviour between consumers who buy luxury cosmetics online and who buy it in-store. The main factors that lead to the purchase will be identified on the basis of a case study of luxury cosmetics brand and quantitative research. Subsequently, the recommendations for the Kiehl's brand will be presented. The theoretical part focuses on definition of luxury, luxury cosmetics, e-commerce and at the end on the dilemma between internet and luxury. The practical part includes case study of cosmetic brand Kiehl's and quantitative research focused on different kinds of behaviour between consumers.
Klíčová slova: Luxury cosmetics; E-commerce; B2C; Brand; Luxury

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 6. 2017
Datum podání práce: 28. 11. 2017
Datum obhajoby: 30. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62382/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: