Strategie obsahového marketingu při budování značky

Název práce: Strategie obsahového marketingu při budování značky
Autor(ka) práce: Kotlantová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Filus, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá obsahovým marketingem v kontextu budování značky. Jejím cílem je přiblížit čtenářům koncept obsahového marketingu, jeho teoretické základy a strategii obsahového marketingu propojit s budováním značky. V praktické části hodnotí na příkladu společnosti Notino, internetového distributora kosmetiky a parfémů, využití obsahového marketingu při budování značky a jeho účinnost při upevňování positioningu. V závěru se nachází zhodnocení dosavadní situace ve společnosti a doporučení pro její budoucí aktivity v oblasti content marketingové strategie.
Klíčová slova: sociální sítě; obsahový marketing; obsah; budování značky; branding; blog; online marketing; storytelling; příběhy značek
Název práce: Content marketing strategy in brand building
Autor(ka) práce: Kotlantová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Filus, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis concentrates on content marketing in brand building. The objective of the thesis is to introduce the concept of content marketing and its thorough theoretical background. Furthermore, the thesis explains the strategy of content marketing in the context of brand building. The practical part of the thesis contains the analysis of the company Notino, e-commerce distributor of cosmetics. The thesis concentrates on its content marketing activities and the ability to build the brand through content marketing. Finally, the thesis evaluates the current situation of content marketing in the company and suggests some recommendations that could help effectively build the brand.
Klíčová slova: content; brand building; branding; blog; content marketing; online marketing; social media; storytelling; brand story

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 11. 2016
Datum podání práce: 28. 11. 2017
Datum obhajoby: 22. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59591/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: