Analýza marketingového mixu hotelu

Název práce: Analýza marketingového mixu hotela
Autor(ka) práce: Mäsiarová, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Domorák, Jozef
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou marketingového riadenia a marketingového mixu štvorhviezdičkového hotela. Pre tieto účely bola vykonaná situačná analýza rozdelená na analýzu makroprostredia a mikroprostredia. Ďalej bolo prevedené vlastné anketové šetrenie na 104 respondentoch z cestovných kancelárií a jeho výsledky boli analyzované aj pomocou štatistických metód. Dané zistenia boli zhrnuté v SWOT matici. Napokon sa pristúpilo k samotnej analýze marketingového mixu hotela a formulácii odporúčaní pre zlepšenie jeho výkonu.
Klíčová slova: Situačná analýza; Marketing služieb; Marketing hotela; Anketa; SWOT matica; Marketingový mix
Název práce: Hotel marketing mix analysis
Autor(ka) práce: Mäsiarová, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Domorák, Jozef
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This master thesis is focused on marketing management and marketing mix analysis of a four-star hotel. For this matter, situation analysis was executed and divided into macro-environment and micro-environment analysis. Furthermore, own survey was executed with total of 104 respondents from travelling agencies and its results were analysed also with basic statistical methods. These results were summarized it SWOT matrix. Finally, marketing mix analysis took place and suggestions for improvement for the hotel marketing were formulated.
Klíčová slova: Situation analysis; Survey; Service marketing; Hotel marketing; SWOT matrix; Marketing mix
Název práce: Analýza marketingového mixu hotelu
Autor(ka) práce: Mäsiarová, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Domorák, Jozef
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaobírá analýzou marketingového řízení a marketingového mixu čtyřhvězdičkového hotelu. Pro tyto účely byla vykonána situační analýza rozdělena na analýzu makroprostředí a mikroprostředí. Dále bylo provedeno vlastní anketové šetření na 104 respondentech z cestovních kanceláří a jeho výsledky byly analyzovány i pomocí statistických metod. Daná zjištení byly zhrnuty ve SWOT matici. Následně se přistoupilo ke samotné analýze marketingového mixu hotelu a formulaci doporučení pro zlepšení jeho výkonu.
Klíčová slova: Marketing hotelu; Marketingový mix; Situační analýza; Anketa; SWOT matice; Marketing služeb

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 5. 2017
Datum podání práce: 29. 11. 2017
Datum obhajoby: 24. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62223/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: