Virtuální realita

Název práce: Virtuálna realita
Autor(ka) práce: Kvaková, Andrea
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Suchopárová, Mariana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá novodobou technológiou nazývanou virtuálna realita. V teoretickej časti sú vymedzené základné pojmy v oblasti virtuálnej reality a zároveň popísané jej využitie, dostupnosť a aplikovanie v súčasnosti. Praktická časť obsahuje primárny a sekundárny výskum. V primárnom výskume sú použité kvalitatívne metódy formou rozhovorov s expertmi, hĺbkovými rozhovormi a mini-focus group, a kvantitatívna metóda formou štatistického testovania významnosti. Praktická časť je zakončená analýzou kritických faktorov na trhu a odporučeniami pre firmy ako efektívne využiť virtuálnu realitu v marketingu. Hlavným cieľom práce je identifikovať potenciál, očakávania a možnosti využitia virtuálnej reality v oblasti marketingu v Českej republike.
Klíčová slova: virtuálna realita; technológie; marketing
Název práce: Virtuální realita
Autor(ka) práce: Kvaková, Andrea
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Suchopárová, Mariana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá novodobou technologií nazývanou virtuální realita. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy v oblasti virtuální reality a zároveň je popsáno její využití, dostupnost a aplikování v současnosti. Praktická část obsahuje primární a sekundární výzkum. V primárním výzkumu jsou použity kvalitativní metody formou rozhovorů s experty, hloubkovými rozhovory a mini-focus group, a kvantitativní metoda formou statistického testování významnosti. Praktická část je zakončena analýzou kritických faktorů na trhu a doporučeními pro firmy jak efektivně využít virtuální realitu v marketingu. Hlavním cílem práce je identifikovat potenciál, očekávání a možnosti využití virtuální reality v oblasti marketingu v České republice.
Klíčová slova: virtuální realita; technologie; marketing
Název práce: Virtual reality
Autor(ka) práce: Kvaková, Andrea
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Suchopárová, Mariana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with a modern technology called virtual reality. The theoretical part defines the basic concepts in the field of virtual reality and describes its use, availability and application at present. The practical part includes primary and secondary researches. In primary research, qualitative methods are used in the form of interviews with experts, in-depth interviews and mini-focus group, and a quantitative method in the form of statistical significance testing. The practical part ends with the analysis of critical factors in the market and recommendations for companies how to effectively use virtual reality in marketing. The main goal of the thesis is to identify potential, expectations and possibilities of using virtual reality in marketing in the Czech Republic.
Klíčová slova: virtual reality; technology; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 2. 2017
Datum podání práce: 5. 12. 2017
Datum obhajoby: 30. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60546/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: