Marketingové komunikační nástroje společnosti Nutricia a jejich porovnání vůči konkurentům

Název práce: Marketingové komunikačné nástroje spoločnosti Nutricia a ich porovnanie voči konkurentom
Autor(ka) práce: Tóthová, Ľudmila
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Hajduček, Peter
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Na základe analýzy a komparácie marketingových komunikačných nástrojov spoločnosti Nutricia a jej konkurentov na trhu PKU prípravkov, a následných expertných rozhovorov, je cieľom práce zostavenie odporúčaní, ako vylepšiť komunikačné nástroje spoločnosti Nutricia, a poukázať, na ktoré nástroje sa má spoločnosť primárne zamerať. Teoretická časť je venovaná medzinárodnému marketingu, jeho koncepciám a komunikácii v medzinárodnom prostredí. Teória sa ďalej zaoberá i klastrom, jeho typológiou a modelmi klastrov a etikou vo farmaceutickom priemysle. Analytickú časť tvorí predstavenie spoločnosti Nutricia a základné informácie o ochorení fenylketonuria (PKU). Ďalej túto časť tvorí už samotná analýza a komparácia komunikačných nástrojov a výstup z expertných rozhovorov. V závere sú zostavené konkrétne odporúčania a zmeny v komunikačných nástrojoch, ktoré by mala spoločnosť Nutricia aplikovať.
Klíčová slova: Medzinárodný marketing; Marketingové komunikačné nástroje; Klaster; Fenylketonuria; Etika vo farmaceutickom priemysle
Název práce: Marketing communication tools of Nutricia and their comparison with competitors
Autor(ka) práce: Tóthová, Ľudmila
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Hajduček, Peter
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Based on the analysis and comparison of Nutricia's marketing communications tools and its competitors on the market of PKU products, and subsequent expert interviews, the aim of this work is to compile recommendations about how to improve Nutricia's communication tools and to indicate tools, which the company should primarily focus on. The theoretical part is focused on international marketing, its concepts and communication in international environment. Further, the theory focuses on cluster, its typology and models of clusters, as well and ethics in pharmaceutical industry. The analytical part is an introduction of Nutricia and basic information about phenylketonuria (PKU). Furthermore, part of analytical part is the analysis and comparison of communication tools and the outcome of expert interviews. In the end, specific recommendations and changes in the communication tools that Nutricia should apply are constructed.
Klíčová slova: Claster; Ethics in Pharmaceutical Industry; International Marketing; Marketing Communication Tools; Phenylketonuria
Název práce: Marketingové komunikační nástroje společnosti Nutricia a jejich porovnání vůči konkurentům
Autor(ka) práce: Tóthová, Ľudmila
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Hajduček, Peter
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Na základě analýzy a komparace marketingových komunikačních nástrojů společnosti Nutricia a jejích konkurentů na trhu PKU přípravků, a následných expertních rozhovorů, je cílem práce sestavení doporučení, jak vylepšit komunikační nástroje společnosti Nutricia, a poukázat na které nástroje se má společnost primárně zaměřit. Teoretická část je věnována mezinárodnímu marketingu, jeho koncepcím a komunikaci v mezinárodním prostředí. Teorie se dále zabývá i klastrem, jeho typologií a modely klastrů a etikou ve farmaceutickém průmyslu. Analytickou část tvoří představení společnosti Nutricia a základní informace o onemocnění fenylketonurie (PKU). Dále tuto část tvoří již samotná analýza a komparace komunikačních nástrojů a výstup z expertních rozhovorů. V závěru jsou sestaveny konkrétní doporučení a změny v komunikačních nástrojích, které by měla společnost Nutricia aplikovat.
Klíčová slova: Mezinárodní marketing; Marketingové komunikační nástroje; Klastr; Etika ve farmaceutickém průmyslu; Fenylketonurie

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 11. 2016
Datum podání práce: 29. 11. 2017
Datum obhajoby: 24. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59696/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: