Marketingová strategie vybraného ubytovacího zařízení

Název práce: Marketingová strategie vybraného ubytovacího zařízení
Autor(ka) práce: Kubíčková, Helena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Jenčková, Jiřina
Oponenti práce: Šimoníková, Tereza
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se věnuje problematice strategického řízení hotelu pomocí marketingu. Jejím cílem je analýza vybraného hromadného ubytovacího zařízení a návrh marketingové strategie na základě zjištěných poznatků. Navržen je jak proces, tak i marketingový mix, který je sestaven tak, aby byl pro dané zařízení optimální a bylo možné jej snadno aplikovat. Práce implementuje poznatky z obecného marketingu, následně je rozvíjí o specifika marketingu služeb. V teoretické části je také představen cestovní ruch, jsou charakterizována hromadná ubytovací zařízení a jejich vliv na ekonomiku.
Klíčová slova: hotel; marketingová situační analýza; hromadné/hromadná ubytovací zařízení; marketingový mix; hotelnictví; cestovní ruch; marketing; marketing služeb; marketingová strategie
Název práce: A marketing strategy of a selected accommodation facility
Autor(ka) práce: Kubíčková, Helena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Jenčková, Jiřina
Oponenti práce: Šimoníková, Tereza
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the issue of strategic hotel management run by marketing. Its purpose is to analyze a selected accommodation facility and to propose a marketing strategy based on the results of the analysis. Both the process and the marketing mix are drafted to be optimal for the facility and easy to apply. The thesis implements knowledge from general marketing is enriched by characteristics of service marketing. The theoretical part also introduces tourism, accommodation facilities and their impact on the economy are characterized as well.
Klíčová slova: hotel; accommodation facility/facilities; marketing mix; marketing of services; marketing situation analysis; tourism; hospitality; marketing; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 10. 2016
Datum podání práce: 29. 11. 2017
Datum obhajoby: 17. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59259/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: