Segmentace trhu deodorantů a antiperspirantů v České republice

Název práce: Segmentace trhu deodorantů a antiperspirantů v České republice
Autor(ka) práce: Wisurová, Michala
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Schönfeld, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje segmentaci spotřebitelů deodorantů a antiperspirantů dle životního stylu. Prostřednictvím segmentace je možné vytvořit detailní profilaci typického spotřebitele daných segmentů a firmám je tak umožněno lépe chápat spotřebitele, zvolit vhodný cílový segment a definovat komunikaci směrem k cílové skupině, která je relevantní a efektivní. V praktické části je realizován celý proces segmentace od faktorové a shlukové analýzy až po pokročilé analýzy rozvíjející profil segmentů. Pro doporučení vhodné komunikace k cílové skupině je využita analýza mediálního chování daných segmentů. Program Data Analyzer výzkumné agentury Median obsahuje sekundární data MML – TGI (Market Media Lifestyle – Target Group Index), díky čemuž je možné postavit veškeré analýzy na reálných datech.
Klíčová slova: deodoranty a antiperspiranty; životní styl; MML – TGI; targeting; segmentace; marketingová komunikace; komunikační nástroje
Název práce: Segmentation of deodorants and antiperspirants in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Wisurová, Michala
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Schönfeld, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the segmentation of consumers of deodorants and antiperspirants according to lifestyle. Through segmentation, it is possible to create a detailed profile of a typical consumer of the segments, enabling companies to better understand consumers, to choose the appropriate target segment and to define relevant and effective communication towards the target audience. In the practical part, the entire process of segmentation has been accomplished by using a factor analysis, a cluster analysis and also an advanced analysis developing segment profiles. The analysis of media behavior is used to recommend appropriate communication to the target group. Data Analyzer of research agency Median includes secondary data MML - TGI (Market Media Lifestyle - Target Group Index), enabling all analysis to be built.
Klíčová slova: deodorants and antiperspirants; segmentation; lifestyle; MML – TGI; targeting; marketing communication; communication tools

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 6. 2016
Datum podání práce: 3. 12. 2017
Datum obhajoby: 23. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57893/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: