Sociální média a jejich vliv na nákupní rozhodování generace Y v oblasti cestovního ruchu

Název práce: Sociální média a jejich vliv na nákupní rozhodování generace Y v oblasti cestovního ruchu
Autor(ka) práce: Farkačová, Nikola
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Havlíčková, Blanka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je analyzovat jak sociální média ovlivňují nákupní rozhodování generace Y, a to konkrétně v oblasti cestovního ruchu. Práce zkoumá problematiku v jaké fázi procesu nákupního rozhodování mají sociální média největší vliv na spotřebitele z řad generace Y. Teoretická část se věnuje pojmu generace Y a charakterizuje její nejtypičtější znaky. Dále práce objasňuje princip nákupního rozhodování a fungování jednotlivých sociálních médií, a to v kontextu cestovního ruchu. V neposlední řadě jsou v teoretické části připomenuty požadavky generace Y na jednotlivé subjekty cestovního ruchu. V praktické části je představen primární průzkum.
Klíčová slova: generace Y; Sociální média; Nákupní rozhodování; Cestovní ruch; Marketingová komunikace
Název práce: Social media and their influence on Generation Y´s purchase decision in Tourism
Autor(ka) práce: Farkačová, Nikola
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Havlíčková, Blanka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of master´s thesis is to analyse a social media and their influence on generation Y´s purchasing decision specifically in Tourism. The thesis deals with the definition of the stage of purchasing decision at which social media have the greatest influence on the generation Y consumer. In theoretical part, the thesis explains the concept of Generation Y and its typical characteristics. Moreover, the thesis clarifies principles of purchasing decision and deals with the functions of particular social media in the context of Tourism. Last but not least, the generation Y demands on particular sections of tourism are mentioned in the theoretical part. In the practical part, primary survey is presented.
Klíčová slova: Generation Y; Social Media; Tourism; Marketing Communication; Purchasing decision

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 2. 2017
Datum podání práce: 4. 12. 2017
Datum obhajoby: 17. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60659/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: