Marketingová strategie tržiště SaaS aplikací na českém trhu

Název práce: Marketing Strategy of the SaaS Marketplace on the Czech Market
Autor(ka) práce: Korychová, Monika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Smižanský, Jozef
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The objective of this diploma thesis is to propose a marketing strategy for a newly established company – the Czech Business Cloud – introducing the SaaS marketplace on the Czech market. The theoretical part of the thesis introduces the definitions of the marketing planning, the specifics of B2B marketing and specifics of marketing on e-marketplaces. Afterwards, the theoretical part reveals key concepts of cloud computing and the potential of the Czech cloud computing market. The practical part contains the marketing plan of the marketplace which is written based on the literature review, own research of secondary data and a qualitative survey with experts from the industry.
Klíčová slova: Marketing strategy; Marketing plan; B2B marketing; e-marketplace; marketplace; SaaS; Software as a Service; Cloud computing; Czech Business Cloud; xITee k.s.
Název práce: Marketingová strategie tržiště SaaS aplikací na českém trhu
Autor(ka) práce: Korychová, Monika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Smižanský, Jozef
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro nově vzniklou společnost – Czech Business Cloud – jejíž cílem je založit tržiště SaaS aplikací na českém trhu. Teoretická část práce přináší definice marketingového plánování, specifika B2B marketingu a specifika elektronických tržišť. Teoretická část dále charakterizuje hlavní koncepty cloud computingu a zkoumá potenciál českého trhu cloudových aplikací. Praktická část popisuje marketingový plán tržiště, který je sepsán na základě rešerše literatury, vlastního šetření sekundárních dat v dané oblasti a kvalitativního šetření s experty z dané oblasti.
Klíčová slova: marketingová strategie; B2B marketing; elektronická tržiště; SaaS; Software as a Service; Software jako služba; Cloudové aplikace; Cloud computing; Czech Business Cloud; xITee k.s.; marketingový plán

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 2. 2017
Datum podání práce: 4. 12. 2017
Datum obhajoby: 23. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60593/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: