Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton

Název práce: Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton
Autor(ka) práce: Gojdičová, Alexandra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Zlatić, Marija
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá špecifikami marketingu luxusných módnych značiek a konkrétne značke Louis Vuitton. Hlavným cieľom práce je na základe vykonaného výskumu navrhnúť vylepšenia komunikačnej stratégie značky. Prvé 4 kapitoly práce sú teoreticky zamerané a vysvetľujú pojmy v oblasti značky, luxusu a marketingovej komunikácie. Posledné 2 časti sú zamerané na výskum, na základe ktorého boli navrhnuté vylepšenia súčasnej komunikácie.
Klíčová slova: luxus; Louis Vuitton; marketing; značka; móda
Název práce: Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton
Autor(ka) práce: Gojdičová, Alexandra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Zlatić, Marija
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá specifiky marketingu luxusních módních značek a konkrétní značce Louis Vuitton. Hlavním cílem práce je na základě provedeného výzkumu navrhnout vylepšení komunikační strategie značky. První 4 kapitoly práce jsou teoreticky zaměřené a vysvětlují pojmy v oblasti značky, luxusu a marketingové komunikace. Poslední 2 části jsou zaměřeny na výzkum, na jehož základě byly navrženy vylepšení současné komunikace.
Klíčová slova: luxus; marketing; Louis Vuitton; značka; móda
Název práce: Marketing strategy of Louis Vuitton
Autor(ka) práce: Gojdičová, Alexandra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Zlatić, Marija
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the specifics of marketing of luxury fashion brands and specifically Louis Vuitton brand. The main objective of the work is to propose improvements to the brand communication strategy based on the research conducted. The first 4 chapters of the thesis are theoretically focused and explain the concepts of brand, luxury and marketing communication. The last two sections are focused on research that suggests improvements to contemporary communication.
Klíčová slova: luxury; Louis Vuitton; marketing; fashion; brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 2. 2017
Datum podání práce: 6. 12. 2017
Datum obhajoby: 23. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60682/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: