Analýza a komparace nákupního chování spotřebitelů v Praze a Moravskoslezském kraji

Název práce: Analýza a komparace nákupního chování spotřebitelů v Praze a Moravskoslezském kraji
Autor(ka) práce: Mičková, Silvie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Sviták, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením a komparací nákupního chování spotřebitelů v Praze a Moravskoslezském kraji. Teoretická část popisuje spotřební a nákupní chování a přístupy k jejich sledování, definuje fáze kupního rozhodovacího procesu a vymezuje podstatu marketingového výzkumu.Praktická část práce je založena na klasifikaci českého spotřebitele, vymezení trhu mobilních telefonů ve sledovaných krajích, analýze demografických a ekonomických ukazatelů v obou krajích a v neposlední řadě na analýze vlastního dotazníkového šetření koncového spotřebitele.Závěrečná část shrnuje zjištěné informace a nabízí nejdůležitější poznatky, které vyplynuly ze zhodnocení a srovnání nákupního chování spotřebitelů v obou krajích.
Klíčová slova: Spotřební chování; Smartphony; Nákupní chování; Praha; Moravskoslezský kraj; Spotřebitel
Název práce: Analysis and comparison of consumer behavior in Prague and the Moravian-Silesian region
Autor(ka) práce: Mičková, Silvie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Sviták, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with evaluation and comparison of consumer behavior in Prague and the Moravian-Silesian Region.The theoretical part describes consumer behavior and approaches to their monitoring, defines the stages of the consumer decision-making process and highlights individual phases of marketing research.The practical part of the thesis is based on the classification of the Czech consumer, the definition of the smartphone market in the monitored regions and the analysis of the demographic and economic indicators in both regions. The main chapter of this part deals with end-user analysis based on my own research.The final part summarizes the most important findings resulting from the evaluation and comparison of consumer behavior in Prague and the Moravian-Silesian Region.
Klíčová slova: Consumer behavior; Consumer; Smartphones; Prague; Moravian-Silesian region

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 1. 2017
Datum podání práce: 6. 12. 2017
Datum obhajoby: 17. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60188/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: