CSR a její komunikace v ČR

Název práce: CSR a její komunikace v ČR
Autor(ka) práce: Šanderová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zaměřuje na problematiku CSR a její komunikace. Práce nejprve vysvětluje koncept CSR a pojmy s ním spojené, přínosy jeho implementace do dlouhodobé strategie firmy a podporu tohoto konceptu na mezinárodním poli včetně standardů, které se k němu vztahují. Především však práce hodnotí výchozí i stávající situaci v České republice, poukazuje na nedostatečnou komunikaci tématu v ČR. Proto práce přináší ucelený přehled nástrojů, kterými je možno CSR komunikovat a více ho zviditelnit v České republice. V praktické části jsou popsány CSR aktivity tří firem působících v ČR a jejich webové stránky o CSR.
Klíčová slova: CSR v ČR; Nástroje komunikace; Společenská odpovědnost firem; komunikace; CSR
Název práce: CSR an its communication in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Šanderová, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: CSR an its communication in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Šanderová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 6. 2008
Datum podání práce: 2. 6. 2008
Datum obhajoby: 20. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9662/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: