Komunikační strategie bankovních institucí se zaměřením na hypoteční trh

Název práce: Komunikační strategie bankovních institucí se zaměřením na hypoteční trh
Autor(ka) práce: Rykrová, Pavlína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou komunikačních strategií vybraných bankovních institucí. Analýza se detailně zaměřuje na český hypoteční trh. První část se věnuje marketingové komunikaci, strategii a komunikačnímu mixu z teoretického pohledu. V praktické části jsou analyzovány marketingové kampaně pěti vybraných bank, a to Hypoteční banky, České spořitelny, Komerční banky, Raiffeisenbank a UniCredit Bank. Výběr bankovních institucí vychází z největšího objemu uzavřených hypotečních úvěrů za rok. Zjištěné skutečnosti jsou zasazeny do kontextu událostí na hypotečním trhu a porovnány s ostatními marketingovými kampaněmi. Praktická část je doplněna o statistická data vybraných společností.
Klíčová slova: banky; hypotéka; marketing; analýza; strategie
Název práce: Communication strategies of banking institutions focuses in detail on the mortgage market
Autor(ka) práce: Rykrová, Pavlína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis is concerned with analysis of communication strategies of selected banking institutions. Tha analysis focuses in detail on the Czech mortgage market. The first part deals with marketing communication, strategy and communication mix with theoretical point of view. The practical part analyzes the marketing campaigns of five selected banks, namely Hypoteční banky, Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisenbank and UniCredit Bank. The choice of banking institutions is based on the largest volume of signed mortgage contracts per year. The facts are set in context of events on the mortgage market and compared to other marketing campaigns. The practical part is supplemented by statistic data of selected companies.
Klíčová slova: analysis; mortgage; marketing; strategy; banks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Podnikání a právo
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 1. 2017
Datum podání práce: 7. 12. 2017
Datum obhajoby: 10. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60265/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: