Marketingové komunikace HC Sparta Praha a jejich role v návštěvnosti utkání

Název práce: Marketingové komunikace HC Sparta Praha a jejich role v návštěvnosti utkání
Autor(ka) práce: Kaštovský, Vojtěch
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi hokejového klubu HC Sparta Praha a jejich vztahem k návštěvnosti domácích utkání základní části extraligy. Na základě analýzy užívaných komunikačních nástrojů a analýzy návštěvnosti je vytvořena „křivka návštěvnosti“, ilustrován „komunikační efekt“ a prokázána podstatná role marketingových komunikací v návštěvnosti utkání. Dále je provedena analýza spotřebního chování a vydána doporučení mající za cíl dlouhodobý růst návštěvnosti a nárůst počtu diváků využívajících k návštěvě vícenásobné formy vstupu.
Klíčová slova: sportovní marketing; HC Sparta Praha; návštěvnost utkání; marketingové komunikace
Název práce: Marketing Communications of the HC Sparta Praha and Their Role in Match Attendance
Autor(ka) práce: Kaštovský, Vojtěch
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master‘s thesis deals with marketing communications of the HC Sparta Praha ice hockey club and their relation to the attendance of home matches played in regular season of the Czech Extraliga. Through analysing communication tools and match attendance, the “attendance curve”, the “communications effect” and the significant role of marketing communications in attendance are illustrated. In addition, the analysis of consumer behaviour is made, and the recommendations focusing on long-term attendance growth and the increase in the number of spectators using multiple entry tickets are provided.
Klíčová slova: Match Attendance; Sports Marketing; Marketing Communications; HC Sparta Praha

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 5. 2017
Datum podání práce: 8. 12. 2017
Datum obhajoby: 17. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62239/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: