Analýza a návrh marketingové komunikace internetového obchodu Kristyne Fashion

Název práce: Analýza a návrh marketingové komunikace internetového obchodu Kristyne Fashion
Autor(ka) práce: Lauterbachová, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem online marketingové komunikace internetového obchodu Kristyne Fashion, který je zaměřený na prodej dámské módy převážně pro mladou klientelu českého trhu. Teoretická část definuje základní pojmy související s praktickou částí této práce. V praktické části je provedena důkladná analýza značky současné marketingové komunikace na sociálních sítích a její zhodnocení. Následně jsou rozebrány poznatky z provedeného dotazníkového šetření. Cílem této bakalářské práce je stanovení doporučení na zlepšení stávající komunikace a návrh marketingové komunikace, jejímž cílem je zvýšení povědomí o značce. Doporučení a návrhy se týkají online komunikace a jsou zformulovány v závěru praktické části.
Klíčová slova: komunikační mix; online komunikace ; internetový obchod; marketingová komunikace
Název práce: Analysis and suggestion of marketing communication of online store Kristyne Fashion
Autor(ka) práce: Lauterbachová, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The principal goal of this bachelor thesis is an analysis and suggestion of online marketing communication for online store Kristyne Fashion focus on selling woman's clothes mainly for young ladies based on czech market. Theoretical part defines basic concepts related to the practical part of this thesis. The practical part implements thorough analysis and evalution of fashion brand of current marketing communication on social media. The following part dedicates analysis of questionnaire survey. The main aim of this bachelor thesis is to introduce principal recommendation for improvement of present communication and suggestion marketing communication of which goal is to increase brand awareness. Recommendation and new proposal regarding online communication and they are formulated in the end of the practical part.
Klíčová slova: promotional mix; online communication; online store; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 5. 2017
Datum podání práce: 8. 12. 2017
Datum obhajoby: 10. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62221/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: