Palladium - Nakupování bez hranic

Název práce: Palladium - Nakupování bez hranic
Autor(ka) práce: Antušová, Hana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Jůn, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V práci shrnuji vývojové tendence nákupních center v USA a v Evropě, zaměřuji se na vývoj v ČR. Snažím se zmapovat nákupní centra ve středu Prahy, jako potencionální konkurenty Palladia. Zaměřuji se na motivy vzniku, přednosti a řízení nákupních center. Dále se zabývám přímo Palladiem, jeho historií, polohou, architektonickým ztvárněním, designem, řešením jednotlivých pater a společností, která byla jeho investorem. V poslední části analyzuji zahajovací reklamní kampaň a další marketingové aktivity týmu Palladia.
Klíčová slova: -
Název práce: Palladium - shopping without limits
Autor(ka) práce: Antušová, Hana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Jůn, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -
Název práce: Palladium - shopping without limits
Autor(ka) práce: Antušová, Hana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Jůn, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 6. 2008
Datum podání práce: 2. 6. 2008
Datum obhajoby: 18. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9671/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: