Návrh na vylepšení komunikační strategie společnosti U!com v Arménii

Název práce: Návrh na vylepšení komunikační strategie společnosti U!com v Arménii
Autor(ka) práce: Hakobyan, Siranush
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat komunikační strategii společnosti U!com. Práce se skládá ze dvou části, a to teoretické a praktické. Teoretická část popisuje marketingový mix, SWOT analýzu, komunikační strategii, marketingové a komerční komunikace a taktéž popisuje nejaktuálnější trendy v oblasti marketingu a metody marketingového výzkumu.V praktické části se tato práce zabývá představením společnosti U!com a jejím působením v Arménii včetně SWOT analýzy a konkurenční analýzy. Tato část se rovněž zabývá analýzou komunikační strategie společnosti U!com. V neposlední řadě je uvedeno dotazníkové šetření a na základě výsledků tohoto šetření jsou navržena doporučení pro zdokonalení komunikační strategie U!com.
Klíčová slova: marketing; komunikační strategie; dotazník
Název práce: Proposal for improvement of communication strategy of company U!com in Armenia
Autor(ka) práce: Hakobyan, Siranush
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the communication strategy of company U!com. The thesis consists of two parts, both theoretical and practical. The theoretical part describes the marketing mix, SWOT analysis, communication strategy, marketing and commercial communication and also describes the most current trends in marketing and marketing research methods.In the practical part, this thesis deals with the presentation of company U!com and its activities in Armenia, including SWOT analysis and competitive analysis. This section also deals with the analysis of the communication strategy of U!com. Last but not least, a questionnaire survey is presented and, based on the results of this survey, recommendations are proposed for improving the communication strategy of U!com.
Klíčová slova: marketing; communication strategy; questionnaire survey

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 10. 2016
Datum podání práce: 8. 12. 2017
Datum obhajoby: 17. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59147/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: