Nastavení efektivní prodejní strategie firmy v sektoru služeb na B2B trhu

Název práce: Nastavení efektivní prodejní strategie firmy v sektoru služeb na B2B trhu
Autor(ka) práce: Chvojková, Gabriela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Andera, Michal
Oponenti práce: Dvořák, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce má za cíl popsat, jakým způsobem se vytváří efektivní obchodní strategie na B2B trhu, konkrétně v sektoru služeb. Pomocí mapování několika celosvětově osvědčených obchodních metodologií a procesů se snaží přiblížit, jak by měli v dnešní velice konkurenčním prostředí firmy efektivně obchodovat a plánovat taktiku prodeje. Z praktického hlediska tato práce popisuje nastavení obchodní strategie konkrétní firmy, která následně analyzuje výsledky této implementace. Jak z teoretického, tak praktického výzkumu lze identifikovat, že používání správných strategických praktik v obchodních procesech vede k úspěšnému rozvoji podniku.
Klíčová slova: obchodní proces; identifikace příležitostí; Moderní B2B trh; obchodní metodologie
Název práce: Setting up an effective sales strategy for the B2B service sector
Autor(ka) práce: Chvojková, Gabriela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Andera, Michal
Oponenti práce: Dvořák, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis aims to explain how effective business strategies are being developed in the B2B market specifically in the service sector. Helping to map several globally-proven business methodologies and processes is trying to figure out how they should effectively trade and plan sales tactics in today's highly competitive business environment. From a practical point of view, this thesis describes the business strategy of a specific company, which then analyzes the results of this implementation. From both theoretical and practical research, it can be identified that the use of good strategic practices in business processes leads to successful business development.
Klíčová slova: Sales methodology; Sales cycle; Identifying opportunities ; Modern B2B market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 9. 2016
Datum podání práce: 8. 12. 2017
Datum obhajoby: 30. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58799/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: