Marketingová Strategie iPhonu

Název práce: The Marketing Strategy of iPhone
Autor(ka) práce: Suwandhi, Daniel Ramadhan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Asmalovskij, Alexandr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to understand how the American technological company Apple Inc. uses their marketing strategy to lure consumers to buy their products such as the iPhone, which is a really grossing product ever since its introduction back in 2007 and to identify the key crucial factors of success. Besides that, the image of Apple/iPhone in the Czech Republic and Indonesia will be analyzed and several recommendations for the future marketing strategy of Apple will be drafted. The introduction section will introduce to the reader the Apple’s history on its roots and how it became a global player in the mobile phone market. The product portfolio will be briefly described and commented on. The thesis is divided into two different parts, which is the theoretical part, followed by the practical part. Theoretical part will focus on marketing techniques and will explain definitions/ know-how. The practical part will show how Apple Inc. uses the marketing strategy in real life situations-analyzing the marketing strategy’s Pros and Cons and a draft of suggestions for improvement of the marketing strategy. Aside from that the methodology used would be a case study of the iPhone in the Czech market, which would use secondary (internet, book sources) data and the primary data, which is the questionnaire. The questionnaire will be targeted at 100 respondents using various question types and the method of the Likert Scale based on the decisive criteria used by consumers in the mobile phones product category.
Klíčová slova: Marketing Strategy; Apple; iPhone; Marketing Mix; Marketing
Název práce: Marketingová Strategie iPhonu
Autor(ka) práce: Suwandhi, Daniel Ramadhan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Asmalovskij, Alexandr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je porozumět tomu, jak americká technologická společnost Apple Inc. používá svou marketingovou strategii k přitahování spotřebitelů k nákupu svých produktů, jako je iPhone, který je od svého uvedení v roce 2007 opravdu nejúspěšnější výrobkem od roku 2007 a identifikuje klíčové faktory úspěchu. Kromě toho bude analyzován dojem Apple / iPhone v České Republice a Indonésii a navrhne se několik doporučení pro budoucí marketingovou strategii společnosti Apple. Úvodní část představí čtenáři historii Apple na jejích kořenech a jak se stala globálním hráčem na trhu mobilních telefonů. Produktové portfolio bude stručně popsáno a komentováno. Práce je rozdělena do dvou různých částí, což je teoretická část a následuje praktická část. Teoretická část se zaměří na marketingové techniky a vysvětlí definice / “know-how”. Praktická část bude projevovat, jak společnost Apple Inc. využívá marketingovou strategii v reálných životních situacích - analyzuje výhody a nevýhody marketingové strategie a návrh návrhů na zlepšení marketingové strategie. Kromě toho by byla použitá metodika případová studie iPhone na českém trhu, která by využívala sekundární (internetové, zdrojové) data a primární data, což je dotazník. Dotazník bude zaměřen na 100 respondentů, ktery používa rozličný dotazy a metodu Likert Scale na základě rozhodujících kritérií používaných spotřebiteli v kategorii produktů pro mobilní telefony.
Klíčová slova: Marketing; Marketingová strategie; Apple

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 3. 2016
Datum podání práce: 8. 12. 2017
Datum obhajoby: 29. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57165/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: