Marketingová strategie franchisového řetězce Bageterie Boulevard

Název práce: Marketingová strategie franchisového řetězce Bageterie Boulevard
Autor(ka) práce: Brtinská, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Neumannová, Pavla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnost Bageterie Boulevard. Jelikož Bageterie Boulevard je společnost fungující na bází franchisingu, teoretická část práce je zaměřena na objasnění významu franchisingu a jeho fungování. V teoretické části budou take vysvětleny základní pojmy marketingu.Praktická část se zabývá marketingovým mixem Bageterie Boulevard a její marketngovou stragií. Cílem práce je zhodnocení marketingové strategie Bageterie Bouelvard a doporučení možné změny do budoucna.
Klíčová slova: marketingová strategie; franchising; Bageterie Boulevard
Název práce: Marketing strategy of franchise chain Bageterie Boulevard
Autor(ka) práce: Brtinská, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Neumannová, Pavla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This dissertation is based on analysis of the marketing strategy of Bageterie Boulevard company. Since Bageterie Boulevard is a company operating on basis of franchising, the theoretical part of this dissertation is oriented on explanation of the meaning of franchising and its function. In the theoretical part, the fundamental principles of marketing will be explained. Practical part of this thesis deals with marketing mix of Bageterie Boulevard and its marketing strategy. The main aim of this dissertation is to evaluate the marketing strategy of Bageterie Boulvard and to recommend possible changes for future.
Klíčová slova: Franchising; Bageterie Boulevard; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2016
Datum podání práce: 8. 12. 2017
Datum obhajoby: 23. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55941/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: