Možnosti využití sociálních sítí pro salón Beauty Bar

Název práce: Možnosti využití sociálních sítí pro salón Beauty Bar
Autor(ka) práce: Hoang Phuong, Thao
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Havlíček, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřená na využívání sociálních sítí jako marketingový nástroj. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které jsou potřeba k pochopení teorie týkající se sociálních sítí a možnosti propagace prostřednictvím sociálních médií. Praktická část se soustřeďuje konkrétně na salón Beauty Bar by Bara K., který se zaměřuje na poskytování služeb v oblasti moderního make-upu a vlasového stylingu. Jednotlivé kapitoly této části se soustřeďují na základní charakteristiku salónu, jak se jí daří marketingově působit na sociálních sítích a tyto výsledky jsou porovnány s tím, jaký má vliv aktivita na sociálních sítích na tržby. Poslední část je věnována návrhu způsobu práce se sociální sítí Facebook. Tyto závěrečné návrhy vychází z ankety, a z testování placené propagace na Facebooku. Cílem této práce je pomoci majitelce salónu Beauty Bar co nejlépe využít komunikace prostřednictvím sociálních sítí, zejména Facebooku, a dostat tak její salón do širší veřejnosti.
Klíčová slova: sociální sítě; Facebook; marketing
Název práce: Oppostunities of using social networks for beauty salon Beauty Bar
Autor(ka) práce: Hoang Phuong, Thao
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Havlíček, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is focused on the use of social networks as a marketing tool. The theoretical part explains the basic concepts that are needed to understand the theory of social networks and the possibility of promotion through social media. The practical part focuses specifically on the beauty salon named Beauty Bar by Bara K., which focuses on providing services in the field of modern make-up and hair styling. Each chapters of this section discuss the basic characteristics of the salon, how it performs on social networks, and compare these results to the impact of social networking on revenue. The last part is devoted to the design of how to work with the social network Facebook. These final suggestions are based on a survey and on the testing of paid promotion on Facebook. The aim of this bachelor thesis is to help Beauty Bar’s owner make the best use of communication through social networks, especially Facebook, so the wide public knows about her salon.
Klíčová slova: marketing; social networks; Facebook

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 9. 2017
Datum podání práce: 10. 12. 2017
Datum obhajoby: 10. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63104/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: