Specifika marketingu v kavárenském průmyslu a káva jako prostředek self-brandingu

Název práce: Specifika marketingu v kavárenském průmyslu a káva jako prostředek self-brandingu
Autor(ka) práce: Holá, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá specifickými rysy marketingu a charakteristickými marketingovými nástroji užívanými v podmínkách gastronomického průmyslu se zaměřením na kavárny. Teoretická část práce se soustředí na rozebrání jednotlivých marketingových nástrojů, charakteristiku cílového trhu. Praktická část pak přináší pohled na kávu a její specifika a českou kávovou, resp. kavárenskou kulturu, zkoumá postoje a chování zákazníků a jejich vliv na formování marketingové i komunikační strategie kaváren. Dále sleduje konkrétní nástroje a techniky používané v marketingové komunikaci v kavárenském průmyslu. Vyústěním praktické části diplomové práce je definování klíčových průniků mezi stranou nabídky a poptávky co se týká marketingové a komunikační strategie, které vedou k úspěšné interakci s cílovou skupinou a tvorbě hodnoty podniku i značky.
Klíčová slova: self-branding; marketing; káva; sociální sítě; kavárna
Název práce: Specifics of marketing in coffee industry and coffee as a mean of self-branding
Autor(ka) práce: Holá, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with specific and typical marketing features that are currently frequently used in gastronomy industry with a further focus on cafeterias. Marketing tools and target customer markets are provided in theoretical part of the thesis. The practical part focuses on coffee with its specifics and cafe culture in the Czech Republic, examines attitudes and behaviour of consumers as well as their impact on formulation of marketing and communication strategies in cafeteria industry. Furthermore, the work follows specific marketing tools and techniques used in practice and in conclusion comes up with the specification of key points leading to successful communication with the target group, business model definition, as well as brand value creation.
Klíčová slova: coffee; marketing; self-branding; cafeteria; social media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 7. 2017
Datum podání práce: 10. 12. 2017
Datum obhajoby: 24. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62616/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: