Category management dětské kosmetiky a vlhčených ubrousků

Název práce: Category management dětské kosmetiky a vlhčených ubrousků
Autor(ka) práce: Vechetová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Category management je proces řízení kategorií produktů dle znalostí nákupního chování a potřeb spotřebitele za účelem jejich maximálního uspokojení, s čímž souvisí vyšší zisk pro dodavatele a obchodníka. Cílem této práce je návrh optimalizace sortimentu, promočních aktivit a regálového vystavení v kategorii dětské kosmetiky a vlhčených ubrousků na zvýšení prodejnosti kategorie u Zákazníka X díky detailnímu procesu category managementu u Zákazníka X. Data jsou čerpána z reportů Zákazníka X, reportů Společnosti XY a primárních výzkumů. Primární data představují dotazníkové šetření, hloubkové rozhovory a pozorování. Z práce vyplývá, že kategorie dětské kosmetiky bez ubrousků je vzhledem ke své roli u Zákazníka X podhodnocena, kategorii ubrousků se daří dobře.
Klíčová slova: category management; dětská kosmetika; vlhčené ubrousky; proces category managementu
Název práce: Category management of baby cosmetics and wipes
Autor(ka) práce: Vechetová, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Category management is a process of managing special product groups based on the consumer’s needs definition and shopper’s behavior knowledge to maximize their satisfactions associated with higher profit for supplier and trader. The goal of this thesis is to propose optimization of assortment, promotional activities and shelf exposure in the category of baby cosmetics and wet wipes to increase category value at Customer X based on detailed process of category management at Customer X. The data are based on Customer X reports, Company XY reports and primary research. Primary data are represented by surveys, in-depth interviews and observations. Thesis shows, that category of baby cosmetic without wipes is underestimated due to its role in Customer X, the wipes category is doing well.
Klíčová slova: category management; process of category management; wet wipes; baby cosmetics

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 4. 2017
Datum podání práce: 11. 12. 2017
Datum obhajoby: 31. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61732/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: