Ověření dosaženého efektu kampaně "Sahám si na ně každý měsíc - #prsakoule"

Název práce: Ověření dosaženého efektu kampaně "Sahám si na ně každý měsíc - #prsakoule"
Autor(ka) práce: Myšková, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Dvořáková, Valerie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Loono je nezisková organizace, která vzdělává v oblasti kardiovaskulárních a onkologických onemocnění. Kampaň „Sahám si na ně každý měsíc – #prsakoule", zaměřující se na prevenci rakoviny prsou a varlat, sklízí díky své výrazné a inovativní komunikaci mnoho úspěchů a uznání i mimo neziskový sektor. Tato práce si klade za cíl zhodnotit její skutečný přínos v rámci cílové skupiny kampaně. Vznikne tak komplexní přehled zásahu kampaně za pomocí metrik sociálních sítí, zmínek v médiích či samotné návštěvnosti vzdělávacích workshopů včetně rozboru její komunikační strategie, jenž završí kvantitativní výzkum, mapující prozatimní efekt kampaně. Na závěr dojde také k identifikaci případných ovlivňujících faktorů, díky kterým kampaň (ne)byla úspěšná.
Klíčová slova: komunikační strategie; dotazník; #prsakoule; Loono; nezisková organizace
Název práce: Verifying the real impact of a campaign „I Touch Them Every Month – #boobsandballs"
Autor(ka) práce: Myšková, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Dvořáková, Valerie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Loono is a non-governmental organization which educates in prevention of oncological and cardiovascular diseases. A campaign „I Touch Them Every Month – #boobsandballs" draws attention to the importance of self-examination in prevention of breast or testicular cancer and is considered as a very successful thanks to its innovative and positive communication. Thesis aims to measure its real impact on a target group and identify the key factors that affect the performance of researched campaign. In order to do so, qualitative research based on awareness of a campaign and self-examinating was conducted. To meet the best results, Loono is analysed and described. The analysis is performed on the basis of communication strategy, social media insights, website traffic or attendance of workshops.
Klíčová slova: #boobsandballs; communication strategy; questionnaire; Loono; NGO

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 12. 2017
Datum podání práce: 12. 12. 2017
Datum obhajoby: 2. 2. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64147/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: