Bariéry přechodu z iPhone na Google Pixel: Kvalitativní Studie

Název práce: Barriers of Switching from iPhone to Google Pixel: Qualitative Study
Autor(ka) práce: Macháčková, Eliška
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Fleming, Kate
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The research study maps out the main barriers of switching from iPhone to Google Pixel faced by Millennial iPhone users. Based on four focus groups with iPhone users conducted before and after using Pixel for two weeks the author identified that iPhone users are satisfied with iPhone but they are on daily basis dealing with several issues, such as lack of internal storage. Although the experience of using Pixel exceeded users’ expectations, it was not strong enough to convince them to consider switching to Pixel. The main barriers of switching revealed by the research are: a brand loyalty, risk aversion, synchronisation of iOS ecosystem, and a design of the hardware. The research showed multiple differences between the switching barriers faced by female and male iPhone users, such as the size of the device. In the end, managerial recommendations for marketing strategy of Pixel were provided.
Klíčová slova: iPhone; Pixel; Google; Apple; Switching barriers; Switching; Marketing startegy; Brand loyalty; Marketing of smarthones; Smartphones
Název práce: Bariéry přechodu z iPhone na Google Pixel: Kvalitativní Studie
Autor(ka) práce: Macháčková, Eliška
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Fleming, Kate
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této práce je zmapovat bariéry přechodu z iPhone na Google Pixel. Na základě čtyř focus group vedených před a po zkušenosti s používáním Pixel telefonu autor shrnul, že uživatelé mobilního telefonu iPhone jsou s ním do určité míry spokojeni. Na denní bázi se ale také potýkají s problémy jako je například nedostatek vnitřního úložiště. I přes to, že zkušenost s používáním Pixel telefonu předčila očekávání respondentů, stále nebyla na tolik pozitivní, aby je přiměla zvažovat k přechodu z iPhone na Google Pixel. Na základě dat této studie autor shrnul čtyři základní bariéry přechodu z iPhone na Google Pixel: věrnost značce, averze vůči riziku, synchronizace v rámci iOS ekosystému a design telefonu. V závěru práce autor představil základní doporučení pro management marketingového oddělení společnosti Google.
Klíčová slova: Appple; Google; Marketingová strategie; iPhone; Pixel; Switching barriers; Smartphone

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 9. 2017
Datum podání práce: 12. 12. 2017
Datum obhajoby: 25. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63212/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: