Strategie projektu pomáhajícímu podnikatelům v multimédiích a umění

Název práce: Strategie projektu pomáhajícímu podnikatelům v multimédiích a umění
Autor(ka) práce: Zichová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Horný, Stanislav
Oponenti práce: Vondra, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce navazuje na projekt FreelanCZer vytvořený v rámci Multimediálního projektového semináře. Účelem projektu je šířit osvětu v daňové a právní tematice především mezi začínajícími podnikateli v oblasti multimédií a umění. Dosavadní výstupy se setkaly s pozitivním ohlasem jak na sociálních sítích, tak i na přednáškách některých právních firem. Proto, vzhledem k potenciálu, užitečnosti a aktuálnosti tématu, projekt rozpracovávám v rámci diplomové práce. V teoretické části se zabývám především obchodními a marketingovými strategiemi v kontextu začínajícího podnikatelského subjektu soustředícího se na poskytování informací a rad prostřednictvím internetu. V analytické části dále zkoumám možnosti budoucího vývoje, spolupráce a strategie vzdělávacího programu FreelanCZer. Cíl představuje navržení obchodně-marketingové strategie pomocí průzkumu konkurenčního prostředí a doplňujících analýz.
Klíčová slova: daně; nezávislý pracovník; podnikání v multimédiích a umění; daňové a právní aspekty podnikání; obchodní strategie; marketingová strategie; osoba samostatně výdělečně činná
Název práce: Strategy of the project for self-employed persons in the field of multimedia and arts
Autor(ka) práce: Zichová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Horný, Stanislav
Oponenti práce: Vondra, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis is closely related to the project FreelanCZer, which was created in the Multimedia Project Seminar. The goal of the project is to spread knowledge of tax and legal issues among beginning freelancers, especially self-employed persons in the field of multimedia and arts. The existing outcomes have been getting positive reviews and feedback on both social networks and conferences of various legal companies. Because of the potential, usefulness and topicality of the subject, I further develop the project within my diploma thesis. The theoretical part is mainly focused on business and marketing strategy in the context of a start-up entrepreneurial subject, which provides information and advice via the Internet. The analytic section evaluates possibilities of the future development and cooperation focusing on strategy of the FreelanCZer project. The aim of the thesis is to propose a business-marketing strategy by competitive research and complementary analyses.
Klíčová slova: taxes; marketing strategy; self-employed person; freelancer; tax and legal aspects of the entrepreneurship; freelancing in multimedia and arts; business strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Finance a účetnictví/Zdanění a daňová politika
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 6. 2017
Datum podání práce: 13. 12. 2017
Datum obhajoby: 2. 2. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62492/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: