Analýza kreativní strategie v TV reklamách japonských a českých mobilních operátorů

Název práce: Analýza kreativní strategie v TV reklamách japonských a českých mobilních operátorů
Autor(ka) práce: Dinhová, Thu Trang
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chabirova, Majja
Oponenti práce: Horný, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá analýzou a definováním rozdílů v kreativních strategiích používané v televizních reklamách českých a japonských mobilních operátorů. Práce dále zjišťuje závislost těchto rozdílů na kulturu v daných zemích a je-li možné reklamy obou států standardizovat.Teoretická část se věnuje definicí reklamy a kreativní strategie, dále obecným vztahem mezi reklamou a kulturou, a nakonec jsou představeny základní informace o Japonsku a zdejší reklamní tvorbě. V praktické části jsou nejdříve porovnání kultury obou států a v druhé části probíhá samotná analýza vybraného vzorku televizních reklam.
Klíčová slova: reklama; kreativní strategie; televize; mobilní operátoři; analýza; Japonsko
Název práce: Analysis of creative strategy in TV ads of Japanese and Czech MNOs
Autor(ka) práce: Dinhová, Thu Trang
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chabirova, Majja
Oponenti práce: Horný, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objective of the thesis is to analyse and define the differences in creative strategies of TV ads from Czech and Japanese mobile network operators (MNOs). The work also explores how the strategies are dependent on the countries’ cultures and if it is possible to standardize the ads between both countries.The theoretical framework focuses on definitions of advertising and creative strategy, the general relationship between advertising and culture and the last part introduces basic information about Japan and its advertising. The practical framework contains comparison of countries’ cultures and the second part focuses on analysing a sample of selected TV ads.
Klíčová slova: advertising; creative strategy; culture; mobile network operators; analysis; Japan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 10. 2016
Datum podání práce: 13. 12. 2017
Datum obhajoby: 2. 2. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59311/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: