Marketingové Strategie Applu

Název práce: The marketing strategy of Apple
Autor(ka) práce: Muller, Igor
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Lopatka, Luboslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The aim of this thesis is to find out the public perception of Apple in Czech Republic and Slovakia. Subsequently, to come up with different strategies to strengthen the position of Apple in these two markets. The thesis is divided into three parts. The first being theoretical part, where all the necessary terms and vocabulary is explained, in order for the reader to better understand the topic. The second part provides deeper look into history of Apple and their current marketing position. The final part of the theses includes analysis of the public perception of Apple and possible recommendations on how to further improve marketing strategy and position of Apple in Czech Republic and Slovakia.
Klíčová slova: perception; Apple ; Marketing
Název práce: Marketingové Strategie Applu
Autor(ka) práce: Muller, Igor
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Lopatka, Luboslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem práce je zjistit a zaměřit se na vňejší vnímání společnosti Apple ze strany užívatelů v České republice a na Slovensku s následujícím předložením možné strategie pro posílení postavení společnosti Apple na těchto dvou trzích. Práce je rozdělena na tři části. První teoretická část obsahuje vysvětlení všech potřebných termínů a slovní zásoby pro obsahovou srozumitelnost práce. Druhá část představuje a přibližuje historii Apple a její současnou marketingovou pozici. Závěrečná část práce obsahuje analýzu veřejného vnímání společnosti Apple a možné doporučení pro další zlepšení marketingové strategie a postavení společnosti Apple v České republice a na Slovensku.
Klíčová slova: marketing; Apple ; vnímání

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 4. 2016
Datum podání práce: 12. 12. 2017
Datum obhajoby: 29. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57488/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: