Analýza marketingové komunikace značky JBL

Název práce: Analýza marketingové komunikace značky JBL
Autor(ka) práce: Míka, Matyáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá tématem analýzy marketingové komunikace značky JBL, přičemž hlavním cílem práce je na základě získaných dat navrhnout doporučení, která mohou být uplatněna v rámci marketingové komunikace této značky v ČR. Součástí je představení značky JBL, která je srovnávána s konkurencí na audio trhu, přičemž důraz je kladen především na marketingové aktivity a komplexní analýzu marketingové komunikace JBL v globálním měřítku a následně také v rámci ČR. K naplnění cíle práce byl autorem vytvořen vlastní kvantitativní výzkum, jehož účelem bylo zanalyzovat vnímání marketingové komunikace značky JBL veřejností. V návaznosti na toto téma bylo v práci využito i kvalitativního výzkumu, který zkoumal stejné téma detailněji u zákazníků JBL. Výsledky této práce, které jsou formulovány jako doporučení, mohou být následně využity v marketingové komunikaci JBL v ČR.
Klíčová slova: JBL; marketing; komunikace; komunikační mix; audio; ČR; analýza
Název práce: Analysis of marketing communication of JBL
Autor(ka) práce: Míka, Matyáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the topic of marketing communication. The main goal of the work is to suggest the recommendations that can be used within the marketing communication of this brand in the Czech Republic. The analysis begins with a competitor analysis of the audio market, with a focus on marketing activities and a comprehensive analysis of JBL's marketing communication on the global scene and subsequently also within the Czech Republic. In order to fulfill the aim of the thesis, a quantitative research was created to analyze the perception of JBL marketing communication in the eyes of public. In connection with this topic, qualitative research was also used, which explored the same topic in more detail with JBL customers. The results of this thesis can be used as a basis to frame a next steps of the marketing communication of JBL in the Czech Republic.
Klíčová slova: marketing; communication; audio; analysis; JBL; promotion mix; Czech Republic

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 6. 2017
Datum podání práce: 13. 12. 2017
Datum obhajoby: 30. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64017/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: